Warning: Undefined variable $s in /customers/f/8/f/beermaze.dk/httpd.www/views/betingelser.php on line 139 Betingelser for brug af Beermaze.dk - Beermaze
image description

Betingelser for brug af Beermaze.dk

www.beermaze.dk ejes og drives af Beermaze.dk ApS - Jyllingevej 59, 1., DK-2720 Vanløse, tlf. 31 40 28 08, e-mailadresse info@beermaze.dk.

Aftalerne indgås efter dansk ret.

Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler via www.beermaze.dk. Erhvervsdrivende har ikke fortrydelsesret.

Betaling og levering

Vi modtager betaling med Apple Pay, Maestro, Mastercard kreditkort, Mastercard debetkort, Mobilepay, Visa, Visa debet. Beløbet trækkes først, når varen afsendes.

Priserne er angivet i danske kroner. Du vælger fragt formen i slutningen af betalingsforløbet. Der kan evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform.

Vi leverer dine øl typisk indenfor 3 dage efter dit køb.
Vi leverer dine øl i vores egen specialdesignede kasser til formålet og sendt direkte med DAO (hvis under 5kg) ellers GLS. Du kan også selv vælge at hente i en pakkepost nær dig.
Vi leverer til hele Danmark, Sverige, Tyskland, Frankrig, Schweiz, Finland mm.

Abonnementsbetingelser

Som abonnement hos Beermaze.dk får man mulighed for at få leveret specialøl til sin dør hver måned i forskellige antal efter eget ønske. Når man er medlem kan man købe alle de specialøl fra deres indholdskasser på vores webshop til kostpris. Hhv. 149kr (4 specialøl inkl. levering), 199kr (6 specialøl inkl. levering) og 249kr (8 eksklusive specialøl inkl. levering og snacks)

Generelt
Nedenstående abonnementsbetingelser gælder for alle abonnementer købt hos Beermaze. Når du køber et abonnement eller andre varer/ydelser, accepterer du samtidig vores generelle handelsbetingelser.

Betaling og fornyelse
Betaling for abonnement ordrer trækkes i samme øjeblik som du køber dit abonnement, da du efter betaling af dit abonnement har direkte adgang til vores medlemspriser som månedsabonnement, derved har taget dit abonnement i brug. Alle abonnementer fornys automatisk hver måned fra den dag du køber dit abonnement, medmindre andet er oplyst.

Ændringer til abonnement eller stamdata
Som abonnementskunde kan du lave ændringer eller opsige dit abonnement ved at logge ind på din profil på Beermaze.dk.

Abonnement fortrydelsesret
Når du køber et abonnement, har du 14 dages fortrydelsesret. Har du dog taget dit abonnement i brug (Køb øl til medlemspriser), kan du ikke få refundering, da du har taget dit abonnement i brug og brugt servicen.

Opsigelse
Abonnementer forudbetales altid og løber, indtil de opsiges. Abonnementer kan opsiges ved at logge ind på din Beermaze.dk profil - eller kontakte os via e-mail eller telefon. Vi forbeholder os retten til at opsige et abonnement til enhver tid.

Ændringer og forbehold
Der tages forbehold for prisændringer, gebyrer, udsolgte varer og ændringer af abonnementsbetingelserne med udgangspunkt i inflation, ændringer i udefrakommende omkostninger, ændringer i enheds produktionsomkostninger, produkt- og indhold ændringer samt ændret lovgivning. Såfremt prisen for dit abonnement ændres vil du blive adviseret i god tid, med mulighed for at opsige dit abonnement før ændringen træder i kraft.

Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse.
Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse.
Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
Du fortryder ved at give os besked om, at du fortryder dit køb. Du kan sende en email, hvor du oplyser, at du fortryder dit køb på info@beermaze.dk.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Returnering af varen og returomkostninger
Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende eller aflevere varen til Jyllingevej 59, 1., DK-2720 Vanløse uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.
Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.
Du skal selv betale for returnering af varen.

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse
Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Afprøvning af varen og emballage
Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.
Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.

Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen.

Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den - f.eks. en materiale- eller fabrikationsfejl - finder købelovens regler anvendelse. Du har 24 måneders reklamationsret, forudsat du reklamerer inden for rimelig tid (inden 2 måneder efter du har konstateret fejlen eller manglen).

Hvis reklamationen er berettiget, og manglen ikke kan afhjælpes uden tilbagesendelse af varen, tilbagebetaler vi dine rimelige fragtomkostninger.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.

Fortrolighedspolitik

Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredjepart, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

Klage

Hvis du mod forventning har en oplevelse eller andet du ønsker at klage over, anbefaler vi at du skriver til os, så vi kan finde en løsning sammen.
Du kan få fat i os på mail: info@beermaze.dk.
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@beermaze.dk.