image description

FAQ og kundeservice

  • Behøver jeg at oprette et abonnement for at shoppe?
    Ja, vores priser på vores webshop er kun for vores medlemmer der modtager vores eksklusive ølkasse hver måned. Har de fundet noget god øl, måske deres næste favorit i en af kasserne, kan de nemmelig gå ind på webshoppen og købe det til indkøbspriser. Det kalder vi service!
  • Jeg har modtaget en beskadiget vare
    Hvis du har modtaget en levering som er gået i stykker, beder vi dig sende billeder af skaden og vi vil tage kontakt til vores kurerer for at finde ud af hvad der er gået galt i fællesskab.
  • Hvor mange øl kan jeg købe?
    Vi vil sikre os at de specialøl du ser på hjemmesiden, er øl vi rent faktisk har i vores sortiment. Derfor har vi sat antal på hvert øl, for at sikre os, at du ikke køber flere end vi rent faktisk har og dermed sikre at vi kan yde den bedste og hurtigste levering til alle kunder.
  • Jeg har læst man kan få gratis øl?
    Det korrekt! Når du køber øl hos Beermaze.dk eller opretter et abonnement, får du dit eget login til Beermaze.dk til at håndtere det hele. Herinde kan du invitere venner til siden gennem dit eget specielle link. For hver 3 venner du inviterer til at købe øl eller oprette et abonnement sender vi dig 3 gratis øl med gratis levering!
  • Jeg har mit eget bryggeri
    Vi vil meget gerne høre fra dig om et eventuelt samarbejde der kan skabe salg begge veje. Kontakt os ved at scrolle lidt ned på siden her.
  • Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
    Det nemmest er at du logger ind din Beermaze.dk konto og følger opsigelsesproceduren derinde, ellers kan ringe til Beermaze.dk kundeservice eller skrive direkte til os så ordner vi det for dig.

Skriv direkte til os

Hvis du har tjekket de oftest stillede spørgsmål ud, og ikke fandt svaret - så kontakt os meget gerne. Vi ser frem til at hjælpe dig!

image description